Retourbeleid
Indien je niet tevreden bent met je aankoop, om welke reden dan ook, heb je de mogelijkheid om je bestelling te retourneren, mits de volgende richtlijnen in acht zijn genomen:
Retourbeleid Winkel
Bij een aankoop in de winkel heb je 14 dagen de tijd om jouw item(s) te retourneren in de winkel.
Je krijgt dan je geld terug.
Retourbeleid Webshop
Je mag je bestelling of een van je bestelde items binnen 14 dagen zonder opgave van reden via ons Retourportal aanmelden voor retour. Daarna heb je nog 14 dagen om het pakket aan ons retour te sturen. De totale retourtermijn bedraagt 28 dagen.
Jouw retourzending moet altijd worden aangemeld in ons Retourportal. Je kunt hier een verzendlabel aanschaffen bij een van onze aangesloten vervoerders
Let op: we kunnen alleen retouren in behandeling nemen die in ons Retourportal zijn aangemeld.
Als het product of de verpakking meer beschadigd is dan noodzakelijk om het product te proberen, kunnen wij een waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij een retourzending.
Stappen voor retourzending
1. Ga naar ons Retourportal.
2. Volg de stappen in ons Retourportal.
3. Verpak de artikelen zorgvuldig, zodat deze onbeschadigd bij ons afgeleverd kunnen worden.
4. Verwijder het oude verzendlabel van de verpakking.
5. Lever je retourpakket binnen 3 werkdagen in bij een afleverpunt.
De retourkosten worden niet door ons vergoed.
6. Bewaar altijd je verzendbewijs.
Na ontvangst duurt het circa 4 werkdagen voordat wij je retour hebben afgehandeld.
De terugbetaling vindt automatisch plaats op de rekening waarmee je hebt betaald.