FAQ
Betalen
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Wij bieden per land verschillende betaalmogelijkheden aan. Alle transacties worden verwerkt via Mollie. Bij een betaling of een retour vind je dit terug onder Mollie Payments inzake L’eau Vive.
iDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het totaalbedrag voor jouw bestelling.
Klarna Betaal Achteraf
Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.
Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen. Dit loopt helemaal via jouw Klarna app.
Bij deze betaalmethode worden er €1,17 transactiekosten (Gateway) in rekening gebracht. Deze kosten worden bij retourneren niet terugbetaald.
Klarna Betaal in 3 delen (Slice it)
‘Betaal in 3 delen’ is een alternatief om in 3 gelijke delen voor je bestelling te betalen. De betalingen zullen iedere 30 dagen automatisch worden afgeschreven van de geregistreerde creditcard of gekoppelde bankrekening tot de bestelling volledig is afbetaald. Dit loopt helemaal via jouw Klarna app.
Bij deze betaalmethode worden er €1,17 transactiekosten (Gateway) in rekening gebracht. Deze kosten worden bij retourneren niet terugbetaald.
Klarna Betaal Nu
Klarna: Betaal nu is een betaalmethode waarbij je kunt kiezen of je via een online bankoverschrijving betaalt, of via een machtiging. Afrekenen is een kwestie van één keer klikken. Zijn er meer gegevens nodig om de transactie af te ronden? Dan vraagt Klarna daar automatisch naar. Dit loopt helemaal via jouw Klarna app.
CreditCard
Wanneer je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Mocht je items retour sturen dan wordt het bedrag hiervan binnen zes weken op je creditcard teruggestort.
PayPal
PayPal is de meest bekende online wallet en maakt het mogelijk om wereldwijde betalingen te ontvangen. Je kan via PayPal betalen met je creditcard, bankrekening of PayPal-saldo. Betaling is ook mogelijk via telefoon of tablet en zonder het invullen van bank- en creditcardgegevens.
Wij hebben nooit inzage in deze gegevens. Wij kunnen alleen zien of een transactie gelukt is of niet.
In onze concept store accepteren wij PIN, Creditcard en contant.
Is mijn betaling gelukt?
Het is altijd mogelijk dat er iets mis gaat tijdens het betaalproces. Hoe kan je dat zelf controleren of de order geplaatst is of niet.
Bankafschrift
Controleer of het bedrag is afgeschreven via Mollie Payment/L’eau Vive. Bij de omschrijving staat ook een ordernummer die correspondeert met de bestelbevestiging in jouw email.
Heb je wel een bestelbevestiging ontvangen maar er is niks afgeschreven?
Dan is de betaling uiteindelijk niet gelukt en dan wordt de order bij ons automatisch geannuleerd.
Wil je graag die leuke items bestellen? Plaats dan opnieuw je order.
Mijn bestelling is geannuleerd, ik heb met Klarna betaald. Hoe kan dat?
Waarom is je order geannuleerd
Als de betaling niet door Mollie is ontvangen dan wordt je order automatisch geannuleerd. De reden is omdat de betaling via Klarna was verlopen.
Het bedrag is wel van je rekening geschreven
Klarna heeft het bedrag gereserveerd maar dit staat op werkdagen binnen 24 uur weer op je rekening. Dit is een procedure van Klarna waar wij helaas niets aan kunnen doen.
Wij kunnen hier niets verder in betekenen. We begrijpen dat het vervelend is en willen uiteraard graag dat je die leuke bestelling bij ons kan maken.
Mocht je daar meer informatie over het gereserveerde bedrag willen dan kan je uiteraard altijd contact met Klarna opnemen:
Klantenservice Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/
Kan ik betalen via een betaalverzoek?
Het is helaas niet mogelijk om een order te plaatsen via een betaalverzoek.
Verzending & Levering
Wat is de levertijd?
Wij verzenden meestal binnen 3-4 werkdagen.
Onder verzenden verstaan wij: dat je order ingepakt is en aangeboden aan PostNL of indien je voor afhalen in de webshop hebt gekozen dat het daar voor je klaarstaat.
In beide gevallen ontvang je dan of een track & trace link van PostNL of een afhaalbericht.
Soms kan het zijn dat een item onverhoopt uitverkocht is en kan het iets langer duren. Bij sommige artikelen staat het vermeld dat de levertijd wat langer is. In dat geval sturen wij het item uiteraard na.
Het kan voorkomen dat een door jou later geplaatste order eerder geleverd wordt.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestel je bij ons dan kunnen wij het met PostNL bij je thuis laten bezorgen of bij een PostNL afhaallocatie.
Onze tarieven
Nederland, België en Duitsland € 4,95 incl. BTW
Overige landen vanaf € 7,50 excl. BTW
Je ontvangt automatisch op je opgegeven mailadres een trackingcode wanneer jouw bestelling bij PostNL is.
Wij zijn niet aansprakelijk voor verkeerd ingevoerde of onvolledige adresgegevens
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dat kan! Bij afhalen in de webshop betaal uiteraard je geen verzendkosten. Je ontvangt een mail als je bestelling klaarstaat om af te halen.
Het adres is Nieuwstraat 8 (t/m 25 september 2023) en kan van maandag t/m zaterdag tussen 10.00-16.00 uur. Hiervoor kan je kiezen bij de verzendopties tijdens het afrekenen.
Vanaf 29 september 2023 is het nieuwe afhaaladres:
Mackayplein 15, 3144 CK in Maassluis.
Let op de webshop gaat verhuizen:
Maandag 25 september is de laatste dag dat je je pakket kunt afhalen aan Nieuwstraat 8 in Maassluis.
De eerstvolgende ophaaldag is dan weer op vrijdag 29 september op onze nieuwe webshoplocatie: Mackayplein 15, 3144 CK in Maassluis.
Waar is mijn pakket? De PostNL app!
Wil je je pakketje volgen, afleverlocatie wijzigen? Dan kan dit eenvoudig via de PostNL app.
Volg je verstuurde of te ontvangen pakketten of post op elk moment. Weet wanneer PostNL bij je aan de deur staat.
Wijzig je bezorging nog vóór het eerste bezorgmoment. Kies voor een ander bezorgmoment óf laat het bezorgen bij een PostNL-punt.
Let op:
Kies je voor levering op Afgesproken plek in de PostNL app dan valt de levering buiten de garantie.
Een afgesproken plek is een plek rondom je huis, waar de pakketbezorger goed bij kan. Dat kan bijvoorbeeld je tuin zijn, de schuur, een opbergbox, garage of je pakketkluis-aan-huis. Een andere plek mag ook, zolang het maar veilig en droog is.
PostNL vraagt eerst je toestemming voor het bezorgen van je pakketten op de afgesproken plek. Zo bevestig je dat zij/wij niet aansprakelijk zijn bij schade, verlies of diefstal.
Ik heb een fout gemaakt in mijn adresgegevens. Wat nu?
Orders die binnenkomen worden meteen doorgezet naar ons magazijn en kunnen niet gewijzigd worden.
Je kunt het uiteraard wel aan ons per mail doorgeven ovv je ordernummer en de juiste gegevens.
Is je order reeds verzonden? Hou de track&trace goed in de gaten. Meestal komt het pakket weer naar ons retour en wordt deze als retour afgehandeld.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verkeerd invoeren van de adresgegevens, het systeem neemt namelijk de door jouw ingevoerde adresgegevens automatisch over.
Onze verzendpartner
Duurzaam bezorgd door PostNL met netto nul CO2
Wij vinden duurzame bezorging belangrijk. PostNL rijdt steeds meer elektrisch, gebruikt schone brandstoffen en doet steeds meer op de fiets. De rest van de CO2-uitstoot wordt gecompenseerd. Op die manier garandeert PostNL dat jouw post en pakketten ‘van deur tot deur met netto nul CO2’ worden bezorgd.
Bestelling
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om een betaalde order nog te wijzigen. Deze is opgenomen in het bestelproces.
Het is dus belangrijk dat je bij het plaatsen van je order deze goed controleert of alles klopt voordat je naar betalen gaat.
Kan ik een artikel reserveren?
Het is helaas niet mogelijk om items te reserveren. Je kunt online een bestelling maken en kiezen voor afhalen in de webshop
Je ontvangt een mailtje als het item voor je klaarstaat.
Kan ik artikelen in mijn winkelwagen bewaren?
Dat kan maar hou er rekening mee dat de doorlooptijd vrij snel is en je winkelwagentje reserveert geen items. Het kan dus zijn dat bij het afrekenen item(s) uitverkocht zijn.
Het artikel staat op uitverkocht. Komt het nog binnen?
Dan is het artikel niet meer op voorraad en komt waarschijnlijk ook niet meer binnen. Maar dit verschilt per artikel, we krijgen namelijk dagelijks kleding binnen. Je kunt bij het artikel je mailadres invullen, als het item weer op voorraad komt ontvang je hierover bericht.
Laat je mailadres achter bij het item en wij sturen je automatisch een mailtje als er weer een op voorraad is.
Het is niet mogelijk om op een andere manier een item te reserveren.
Artikel uitverkocht? Kan ik mijn mail achterlaten?
Dat is zeker mogelijk!
Je kunt je mail achterlaten via de button: Hou mij op de hoogte!
Let op!
Wanneer je per mail een op voorraadmelding ontvangt, dan is er ook een of meerdere van dit item weer op voorraad gezet.
Het kan zijn dat deze op het moment dat je gaat kijken weer is uitverkocht.
Wil je ons hier alsjeblieft niet over bellen, mailen of berichten?
Dit is geen fout dat het niet meer op voorraad is, alleen iemand anders is je voor geweest.
Je kunt je uiteraard opnieuw aanmelden voor dit artikel 🙂
Het is ook niet mogelijk om op een andere manier een item te reserveren.
Het artikel is ineens weer op voorraad. Hoe kan dat?
Er wordt 24/7 in de webshop gewerkt. Het kan dus zijn dat een artikel wat een half uur geleden op uitverkocht stond ineens weer beschikbaar is. Dit kan zijn omdat er een nabestelling is binnengekomen of omdat er een item retour is gekomen. Helaas is het onmogelijk om te zeggen wanneer er wordt aangevuld of dat er items retour komen.
Retour & Terugbetaling
Waar vind ik het retourportal?
Je kunt hier je retourzending aanmaken.
Wij zijn niet aansprakelijk voor het aanschaffen van meerdere labels of het niet correct aanleveren van een retour. Zorg altijd dat de oude barcodes van het pakket af zijn.
Je mag je bestelling of een van je bestelde items binnen 14 dagen zonder opgave van reden via ons Retourportal aanmelden voor retour. Daarna heb je nog 14 dagen om het pakket aan ons retour te sturen. De totale retourtermijn bedraagt 28 dagen.
Jouw retourzending moet altijd worden aangemeld in ons Retourportal. Je kunt hier een verzendlabel aanschaffen bij een van onze aangesloten vervoerders
Let op: we kunnen alleen retouren in behandeling nemen die in ons Retourportal zijn aangemeld.
Als het product of de verpakking meer beschadigd is dan noodzakelijk om het product te proberen, kunnen wij een waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij een retourzending.
Stappen voor retourzending
1. Ga naar ons Retourportal, deze vind je ook onderaan onze webshop bij: Retour aanmelden
2. Volg de stappen in ons Retourportal.
3. Verpak de artikelen zorgvuldig, zodat deze onbeschadigd bij ons afgeleverd kunnen worden.
4. Verwijder het oude verzendlabel van de verpakking.
5. Lever je retourpakket binnen 3 werkdagen in bij een afleverpunt. De retourkosten worden niet door ons vergoed.
6. Bewaar altijd je verzendbewijs.
Na ontvangst duurt het circa 4 werkdagen voordat wij je retour hebben afgehandeld. De terugbetaling vindt automatisch plaats op de rekening waarmee je hebt betaald.
Wat is de retourtermijn?
Je mag je bestelling of een van je bestelde items binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons retourneren. Daarna heb je nog 14 dagen om het pakket aan ons retour te sturen. De totale retourtermijn is 28 dagen.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
Het retourneren is voor eigen rekening.
Je kunt via het retourportal direct online een label kopen en je retour aanmelden.
Uiteraard kan je ook je pakket bij een PostNL punt brengen en daar een label kopen.
Bewaar altijd je verzendbewijs.
Het retourportal is een service en er kan geen aanspraak gemaakt worden voor compensatie in het verschil in kosten.
Stuur je van buiten de EU iets retour dan verrekenen we de inklaring/douane kosten met het retourbedrag. Het restant boeken we aan jou terug.
Kan ik artikelen ruilen?
Het is niet mogelijk om via een retour een ruiling te maken. Je kunt daarvoor zelf een nieuwe bestelling plaatsen.
Is mijn retour al bij jullie binnengekomen?
Dit kun je zelf controleren via de track&trace code die je hebt ontvangen via bijvoorbeeld de PostNL app, via het portal of op de website van de door jou gekozen pakketdienst.
Mocht blijken dat het pakketje al meer dan 3 dagen bij ons binnen is neem dan contact met ons op.
Wij hebben in dit geval ook een foto van de track&trace nodig van dit pakket waar de code opstaat en het retouradres.
Is het pakket nog niet bij ons binnen?
Wacht het nog even af, vanaf oktober is het druk bij de vervoerders en kan het langer duren dan dat je misschien gewend bent.
Als het retouradres bij PostNL of een andere vervoerder verkeerd is ingevoerd, dan is PostNL ofhiervoor aansprakelijk. Je kunt contact opnemen met de vervoerder, dit kunnen wij niet doen. Heb je het zelf verkeerd ingevuld, dan ben je zelf aansprakelijk.
Blijft jouw zending stilstaan in het verzendproces, meld dit dan bij jouw vervoerder (PostNL, DPD of DHL). Zij kunnen je verder helpen.
Blijft jouw zending stilstaan in het verzendproces, meld dit dan bij jouw vervoerder (PostNL, DPD of DHL). Zij kunnen je verder helpen.
Hoelang duurt de retourafhandeling?
Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen verwerken wij dezelfde werkdag de terugbetaling naar de rekening waarmee er is betaald. De verwerking via Mollie duurt ca. 2-3 werkdagen.
Heb je met een creditcard betaald?
Wij storten het bedrag direct terug naar je creditcard, alleen de verwerking door de creditcardmaatschappij kan langer duren. Dit is per maatschappij verschillend (3 tot 21 werkdagen), hier kunnen wij geen invloed op uitoefenen.
Voor meer informatie over de verdere afhandeling kun je terecht bij je creditcardmaatschappij.
Stuur je de volledige bestelling retour dan ontvang je het gehele aankoopbedrag van ons terug. Hou je een of meerdere artikelen van je bestelling? Dan ontvang je alleen het bedrag van de geretourneerde artikelen retour.
Heb je met Klarna betaald?
Het kan zo zijn dat jouw retourzending nog niet volledig is verwerkt binnen de betalingstermijn van Klarna.
Klarna staat los van ons, zij weten niet dat jij items hebt geretourneerd. We adviseren je daarom om dit aan te geven in de Klarna app, dan pauzeren zij de factuur tijdelijk.
Wij betalen jouw retour terug aan Mollie Payment, zij zetten dit binnen 2 werkdagen door aan Klarna. Klarna handelt de retour met jou af. Heb je vragen daarover neem dan contact op met Klarna, dit gaat buiten ons om en hebben daar geen inzage in.
Je ontvangt een terugbetaling vanuit Klarna van het bedrag dat je al hebt voldaan binnen 2-5 werkdagen. Dus in totaal duurt een terugbetaling via Klarna max. 8 werkdagen.
Hier vind je meer informatie over de terugbetaling door Klarna.
Telefoonnummer Klarna: 020 808 2852
Openingstijden Klantenservice Klarna
Maandag t/m vrijdag van 09.00-18.00 uur
Zaterdag van 09.00-13.00 uur.
Gesloten op feestdagen.
Account
Hoe maak ik een account aan?
In onze nieuwe webshop kan je een nieuw account aanmaken, dit is uiteraard niet verplicht. Het account van onze vorige webshop is niet meegenomen.
- Hiermee doorloop je sneller het betalingsproces;
- In een overzicht al je favoriete items;
- Meerdere verzendadressen;
- Inzage in al je bestellingen en nog veel meer.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Klik op “wachtwoord vergeten” bij het inlogscherm bij jouw account. Je ontvangt vanuit ons een email waarin je eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Hoe werkt het met de reviews?
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Items & Maattabellen
Vind ik alles van de webshop ook in de winkel?
De voorraad in de winkel en de webshop zijn niet een. Dus wat je in de webshop ziet staan is niet altijd meer op voorraad in de winkel en ook andersom.
Onze gezellige winkel heeft een groot en breed assortiment ontzettend leuke fashion. Ook de nieuwste items die je in de webshop ziet gaan uiteraard ook naar de winkel. Het kan alleen zijn dat sommige items wat harder lopen en al uitverkocht zijn.
Gelukkig hebben we ook nog een webshop, is het daar wel op voorraad dan kan je het online bestellen.
Onze winkel zit aan de Nieuwstraat 19 in Maassluis en is geopend op donderdag en vrijdag van 10.00-17.30 uur en zaterdag van 10.00-17.00 uur.
Het is zeker de moeite waar om een dagje naar het oude stadshart van Maassluis te komen! De koffie staat altijd klaar 🙂
Welke maat moet ik hebben?
Simone is 1.68 en heeft maat 36/S en Daan is 1.78 en heeft maat 40/L.
Zij dragen altijd haar eigen maat, tenzij het bij het artikel anders vermeld staat.
SIZE EU FR IT UK JEANS
XS 34 36 38 6 26/27
S 36 38 40 8 28/29
M 38 40 42 10 29/30
L 40 42 44 12 31
XL 42 44 46 14 32
XXL 44 46 48 16 33
3L 46 48 50 18 34/35
4L 48 50 52 20
5L 52 52 54 22
Welke maat draagt jullie model?
Simone is 1.68 en heeft maat 36/S en Daan is 1.78 en heeft maat 40/L.
Zij dragen altijd haar eigen maat, tenzij het bij het artikel anders vermeld staat.
Mijn maat/kleur is er niet, wat nu?
Dan is het artikel niet meer op voorraad en komt waarschijnlijk ook niet meer binnen. Maar dit verschilt per artikel, we krijgen namelijk dagelijks kleding binnen. Je kunt bij het artikel je mailadres invullen, als het item weer op voorraad komt ontvang je hierover bericht.
Laat je mailadres achter bij het item en wij sturen je automatisch een mailtje als er weer een op voorraad is.
Het is niet mogelijk om op een andere manier een item te reserveren.
Doen jullie aan duurzaamheid?
Duurzaamheid is zeker een speerpunt van ons en waar we voor nu op kunnen aanhaken zullen we dat ook doen.
Het grootste deel (90-95%) van onze collectie wordt in Italie en Turkije vervaardigd, wat wij ook belangrijk vinden.
Verzending
Onze orders worden verzonden in gerecyclede verzendzakken en zo min mogelijk in dozen.
We vinden het enorm belangrijk om de opwarming van de aarde zoveel mogelijk tegen te gaan. Daarom is onze verzendpartner PostNL, zij leveren post en pakketten CO2-neutraal van deur tot deur, in heel Europa.
Klacht
Via welke website verkopen jullie?
Wij verkopen via onze eigen website: www.leauvivewebshop.nl en Bol.com onder de naam L’eau Vive. Verder zijn er geen websites met wie wij verkopen verrichten.
We hebben een samenwerking met Jel_nl (Jeltje – budgetshopper). Zij showt een paar keer per jaar via de socials leuke outfits voor ons.
Bestel je bij ons dan ontvang je een mail vanuit: info@leauvivewebshop.nl met daarin je bestelnummer beginnend met: 24.
- Onze betaalprovider is Mollie Payments.
- Ons Facebook account is: leauvive.homefashion
- Ons Instagram account is: leauvive.maassluis
- Ons Pinterest account is leauvivemaassluis
- Ons Tiktok account is: LeauVivemaassluis
Meld link voor deze malafide websites – geef de link van de items door:
Ik heb een klacht over een bestelling, wat nu?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken.
Wat moet je doen?
Meld je retour aan via het portal en dien de klacht in incl. foto's.
Wij nemen de klacht in behandeling en crediteren dan na akkoord ook jouw retourkosten.
Je kunt een nieuwe order plaatsen nadat je retour verwerkt is.
Schade veroorzaakt door aantrekken, stoten/schuren, water, verkleuring/afgeven, algemene slijtage, pilling en dergelijke schade hoort te ontstaan als je het product gebruikt valt ook niet onder de garantie, hier vallen pailletten en ritssluitingen ook onder.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Heb ik herroepingsrecht?
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Na het aanmelden van je retour heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, mits de gehele bestelling retour komt. Stuur je een deel terug dan krijg je de verzendkosten niet gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen, binnen Nederland, circa € 4,50 – € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL. Bewaar altijd je verzendbewijs, dit is je garantie.
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan L’eau Vive geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht maak je gebruik van het retourformulier. Na ontvangst van jouw retourzending zullen we vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten naar de rekening waarmee de aankoop betaald is en mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@leauvivewebshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Kortingscodes & Cadeaubonnen
Waar voer ik mijn kortingscode in?
Als je op je winkelmand klikt en gaat afrekenen kan je jouw unieke kortingscode invoeren.
Sommige kortingscodes zijn uitgesloten van acties of niet met elkaar te combineren.
Is de code ook toepasbaar op de verzendkosten?
Heb je een shoptegoed via een code, dan is deze ook toepasbaar op de verzendcode.
Het restant van je tegoed blijft staan in je account. Hier kan je dit ook terugvinden.
Hoe lang is de code geldig?
Dat is afhankelijk van de code.
Dit varieert van 2 weken tot 2 maanden geldig na uitgifte.
Cadeaubonnen zijn tot 2 jaar geldig na uitgifte. Dit is de wettelijke termijn.
Zijn de kortingscodes ook in de winkel geldig?
Heb je van ons een online code ontvangen? Dan is deze alleen online te verzilveren.
Deze is niet in de winkel geldig, je kunt deze alleen online gebruiken.
Acties in de webshop en de winkel kunnen van elkaar verschillen.
Kortingscodes en retourzending, hoe werkt dat?
Je krijgt het bedrag terug wat je voor het artikel betaald hebt. De korting is per item berekend.
Combi deal
Hierop is een uitzondering, dit is bij combi-deals.
Hou je bij een combi-deal (zoals bijvoorbeeld een shop de look) een item en de rest stuur je retour. Dan betaal je voor dit item volledige bedrag, dus zonder korting. Wij verrekenen dit met je retourzending.
Bij retourzending vervalt het recht op deze aanbieding.
Als je artikelen terugstuurt, behouden we ons het recht voor om de geldigheid van je kortingscode niet te verlengen.
Hoe krijg je een kortingscode?
Wij geven niet zomaar codes uit 🙂 Hou de socials en de nieuwsbrief in de gaten.
Ik heb een code, is deze ook geldig voor een eerder geplaatste order?
Wat leuk dat je een code hebt 🙂
Deze code is alleen te gebruiken voor een nieuwe bestelling en kan niet met terugwerkende kracht worden toegepast op al geplaatste orders.
Ik heb een giftcard van L'eau Vive, waar kan ik deze verzilveren?
De Giftcard van L’eau Vive is een plastic pasje met een barcode (met pincode) op de achterzijde.
Deze is op te waarderen tot 150 euro en te besteden in de winkel en in onze webshop.
Je kunt met de Giftcard deelbetalingen maken. Dus het restant blijft op je pasje staan.
Betalen met de Giftcard gaat heel eenvoudig.
- Selecteer bij de betaalopties: Cadeaukaarten: L’eau Vive Giftcard;
- Betaal het bedrag dmv de code en de pincode in te voeren;
- Mocht er nog een restbedrag overblijven dan kan je die eenvoudig betalen via iDeal of een andere betaaloptie.
Onze Giftcards zijn max. 2 jaar geldig na uitgiftedatum, dit is de wettelijke termijn.
Ik heb een cadeaubon, waar kan ik deze verzilveren?
Wat leuk dat je een papieren cadeaubon van ons hebt ontvangen 🙂
Staat er een code op? Dan kun je deze online gebruiken bij het kopjeKortingscode in je winkelmandje.
Natuurlijk ben je ook van harte welkom om ermee te shoppen in onze concept store.
Onze cadeaubonnen zijn maximaal 2 jaar geldig vanaf de uitgiftedatum, volgens de wettelijke termijn.
Onze Concept Store
Wanneer is de winkel open?
Onze store is geopend op
Openingstijden winkel:
- Donderdag: 10.00 - 17.30 uur
- Vrijdag: 10.00 - 17.30 uur
- Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
De overige dagen is onze winkel gesloten. Online shoppen kan natuurlijk altijd! 🙂 Afhalen bij de webshop is mogelijk van maandag t/m zaterdag.
Bekijk onze agenda voor eventuele gewijzigde openingstijden.
We willen de winkel bezoeken, zijn er tips?
Ons historisch stadshart kenmerkt zich door vele zelfstandige ondernemers. Je vindt er vele specialistische winkels met elk haar eigen unieke producten. Of het nu gaat om de gezellige Markt, met zomers zijn terrasjes en de fontein, de karakteristieke vlieten of de deels middeleeuwse Hoogstraat.
Trek gekregen tijdens het winkelen? Dan kan je in het stadshart bij diverse horecagelegenheden terecht voor de heerlijkste gerechten. Deze zijn veelal gevestigd in monumentale panden.
In het Stadshart Maassluis heb je:
- Voldoende gratis parkeergelegenheid rondom*
- Een maritiem historische kern
- Elke vrijdag de markt aan de Marelstraat van 08.30-16.30 uur
- Twee havens met unieke sleepboten op loopafstand
- Mogelijkheden om de vlieten en het ‘groene’ Midden-Delfland te ontdekken
* Wanneer je op donderdag, vrijdag of zaterdag parkeert in de blauwe zone, vergeet dan niet je parkeerschijf neer te leggen!
De openingstijden van onze Concept Store zijn:
Donderdag en vrijdag 10.00-17.30 uur en zaterdag 10.00-17.00 uur.
Ons adres (winkel)
L’eau Vive home & fashion
Nieuwstraat 19
3141AA Maassluis
Onze favoriet to eat
- Vrolijk aan de vliet – laat je verrassen!
- Monsieur Paul – een begrip in het stadshart
- Ridderhof
- Bavette Farmshop & Boutique restaurant
Natuurlijk niet te vergeten bij een bezoek aan Maassluis… “de Holtkamp Tompoes“
Onze favoriet to sleep
- B&B Pakhuis Maassluis
- Hotel Maassluis – of om alleen te eten
- B&B huis aan de Sluis
- B&B HV40
- Ga je liever kamperen? Kijk dan hier
Het stadshart is eenvoudig te bereiken met de auto vanaf de snelweg A20. Tevens stopt er op loopafstand een metro in Maassluis Centrum (lijn B richting Hoek van Holland Haven) en bus bij meerdere haltes.
En natuurlijk perfect gelegen tussen Rotterdam centrum en Hoek van Holland strand (metro).
Wat is de routebeschrijving?
Ons adres is:
Nieuwstaat 19, 3141 AA Maassluis
Parkeren is gratis, wel blauwe kaart neerleggen (2 uur).
Kies voor parkeren bij: Anne de Vriesstraat/Boogerstraat of Schuurkerk.
Let op: onze openingstijden zijn donderdag t/m zaterdag. De overige dagen is onze winkel voor publiek gesloten.
Ik heb een online code, is deze ook in de winkel geldig?
De acties tussen de fysieke winkel en de webshop kunnen met elkaar verschillen.
Heb je een online code ontvangen? Dan is deze uitsluitend online te verzilveren en niet in de fysieke winkel.
Wij hebben geen Black Friday/Cyberweekend in de fysieke winkel.
Wat zijn de parkeermogelijkheden?
Kies voor parkeren, Anne de Vriesstraat/Boogertstraat
In de binnenstad gelden blauwe zones waar je met je parkeerschijf max. 2,5 uur kunt parkeren op donderdag en zaterdag van 09.00 – 17.00 uur en vrijdag van 09.00 – 21.00 uur. De blauwe zones gelden op parkeerterrein Marelstraat, Boogertstraat, op de Noordvliet n.z. en Zuidvliet, en nabij supermarkt C1000 aan de Lange Boonestraat.
Je kunt goed ook parkeren op het parkeerterrein van de Schuurkerk, ca. 5 min. loopafstand van de Nieuwstraat.
Agenda
Feestdagen 2024
Onze winkel en webshop zijn gesloten op:
- Kerst: 25 en 26 december
- Nieuwjaarsdag: 1 januari 2025
Aangepaste openingstijden:
- Sinterklaas (5 december): open tot 17.00 uur
- Kerstavond (24 december): open tot 15.30 uur
- Oudjaarsdag (31 december): open tot 15.30 uur
Contact Opnemen
Heb je nog een andere vraag?