Wij helpen jouw
veelgestelde vragen
te beantwoorden

Verzending & Levering

Wij verzenden meestal binnen 3-4 werkdagen.
Onder verzenden verstaan wij: dat je order ingepakt is en aangeboden aan PostNL of indien je voor afhalen in de webshop hebt gekozen dat het daar voor je klaarstaat.

 

In beide gevallen ontvang je dan of een track & trace link van PostNL of een afhaalbericht.

 

Soms kan het zijn dat een item onverhoopt uitverkocht is en kan het iets langer duren. Bij sommige artikelen staat het vermeld dat de levertijd wat langer is. In dat geval sturen wij het item uiteraard na.

 

Het kan voorkomen dat een door jou later geplaatste order eerder geleverd wordt. 

Bestel je bij ons dan kunnen wij het met PostNL bij je thuis laten bezorgen of bij een PostNL afhaallocatie.

Onze tarieven
Nederland, België en Duitsland € 4,95 incl. BTW
Overige landen vanaf € 7,50 excl. BTW

Je ontvangt automatisch op je opgegeven mailadres een trackingcode wanneer jouw bestelling bij PostNL is.
Wij zijn niet aansprakelijk voor verkeerd ingevoerde of onvolledige adresgegevens.

Ja dat kan! Bij afhalen in de webshop betaal uiteraard je geen verzendkosten. Je ontvangt een mail als je bestelling klaarstaat om af te halen.

 

Het adres is Nieuwstraat 8 (t/m 25 september 2023) en kan van maandag t/m zaterdag tussen 10.00-16.00 uur. Hiervoor kan je kiezen bij de verzendopties tijdens het afrekenen.

 

Vanaf 29 september 2023 is het nieuwe afhaaladres:
Mackayplein 15, 3144 CK in Maassluis.


Let op de webshop gaat verhuizen:

Maandag 25 september is de laatste dag dat je je pakket kunt afhalen aan Nieuwstraat 8 in Maassluis.

De eerstvolgende ophaaldag is dan weer op vrijdag 29 september op onze nieuwe webshoplocatie: Mackayplein 15, 3144 CK in Maassluis.

 

Wil je je pakketje volgen, afleverlocatie wijzigen? Dan kan dit eenvoudig via de PostNL app.

Volg je verstuurde of te ontvangen pakketten of post op elk moment. Weet wanneer PostNL bij je aan de deur staat.

Wijzig je bezorging nog vóór het eerste bezorgmoment. Kies voor een ander bezorgmoment óf laat het bezorgen bij een PostNL-punt.

Let op: 
Kies je voor levering op Afgesproken plek in de PostNL app dan valt de levering buiten de garantie.

Een afgesproken plek is een plek rondom je huis, waar de pakketbezorger goed bij kan. Dat kan bijvoorbeeld je tuin zijn, de schuur, een opbergbox, garage of je pakketkluis-aan-huis. Een andere plek mag ook, zolang het maar veilig en droog is.

PostNL vraagt eerst je toestemming voor het bezorgen van je pakketten op de afgesproken plek. Zo bevestig je dat zij/wij niet aansprakelijk zijn bij schade, verlies of diefstal.

https://www.postnl.nl/campagnes/postnl-app/ 

Orders die binnenkomen worden meteen doorgezet naar ons magazijn en kunnen niet gewijzigd worden. 
Je kunt het uiteraard wel aan ons per mail doorgeven ovv je ordernummer en de juiste gegevens. 

 

Is je order reeds verzonden? Hou de track&trace goed in de gaten. Meestal komt het pakket weer naar ons retour en wordt deze als retour afgehandeld.

 

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verkeerd invoeren van de adresgegevens, het systeem neemt namelijk de door jouw ingevoerde adresgegevens automatisch over.

 

Duurzaam bezorgd door PostNL met netto nul CO2

Wij vinden duurzame bezorging belangrijk. PostNL rijdt steeds meer elektrisch, gebruikt schone brandstoffen en doet steeds meer op de fiets. De rest van de CO2-uitstoot wordt gecompenseerd. Op die manier garandeert PostNL dat jouw post en pakketten ‘van deur tot deur met netto nul CO2’ worden bezorgd.