Wij helpen jouw
veelgestelde vragen
te beantwoorden

Klacht

Ik heb een klacht over een bestelling, wat nu?

In de hectiek kan er onverhoopt iets misgaan bij een bestelling.
Dat vinden wij uiteraard ook erg vervelend voor jou.


Wat moet je doen?
Stuur een mail aan [email protected] met je ordernummer, klacht en evt. foto’s.

Wacht op een reactie van onze kant, soms kan het via de mail even duren.
Je mag het ook via Facebook Messenger of Instagram DM aan ons sturen, maar niet allebei de kanalen tegelijk 😉 Dat is zonde van de tijd.

Heb ik herroepingsrecht?

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, mits de gehele bestelling retour komt. Stuur je een deel terug dan krijg je de verzendkosten niet gecrediteerd.

 

Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen, binnen Nederland, circa € 4,50 – € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL. Bewaar altijd je verzendbewijs, dit is je garantie.

 

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan L’eau Vive geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht maak je gebruik van het retourformulier. Na ontvangst van jouw retourzending zullen we vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten naar de rekening waarmee de aankoop betaald is en mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.