Wij helpen jouw
veelgestelde vragen
te beantwoorden

Klacht

Wij verkopen via onze eigen website: www.leauvivewebshop.nl en Bol.com onder de naam L’eau Vive. Verder zijn er geen websites met wie wij verkopen verrichten.

 

We hebben een samenwerking met Jel_nl (Jeltje – budgetshopper). Zij showt een paar keer per jaar via de socials leuke outfits voor ons.

 

Zie je onze filmpjes bij andere accounts voorbij komen of onze foto’s op andere websites staan? 

Deze partij heeft onze content (foto/video) gestolen en misbruikt deze, dit valt onder portretrecht en is een strafbaar feit. Dit zijn productfilmpjes en -foto’s van Simone, gemaakt door Simone.
Wij adviseren om daar niet te bestellen omdat je waarschijnlijk of geen spullen ontvangt, of spullen van slechte kwaliteit, een ander item. Deze bedrijven zijn dropshippers.

 

Dit is niet onze manier van werken en het is ontzettend vervelend dat wij op deze manier hiermee geassocieerd worden. Wij zijn ervan op de hoogte en werken nauw samen met onze advocaat om dit uit te bannen. 

 

Ons advies: let goed op op welke website je zit en twijfel je, stuur ons een berichtje. 

 

Wij hopen op jullie vertrouwen in ons ❤️

 


Meld link voor deze malafide websites – geef de link van de items door: 

https://www.fraudehelpdesk.nl/ 

https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen/tip-ons

Wat kun je doen? Lees meer….

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken.

 

Wat moet je doen?
Stuur een mail aan [email protected] met je ordernummer, klacht en evt. foto’s.

 

Wacht op een reactie van onze kant, soms kan het via de mail even duren en stuur het niet zomaar aan ons retour. 
Je mag het ook via Facebook Messenger of Instagram DM aan ons sturen, maar niet allebei de kanalen tegelijk 😉 Dat is zonde van de tijd.

 

Schade veroorzaakt door aantrekken, stoten/schuren, water, verkleuring/afgeven, algemene slijtage, pilling en dergelijke schade hoort te ontstaan als je het product gebruikt valt ook niet onder de garantie, hier vallen pailletten en ritssluitingen ook onder.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Na het aanmelden van je retour heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, mits de gehele bestelling retour komt. Stuur je een deel terug dan krijg je de verzendkosten niet gecrediteerd.

 

Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen, binnen Nederland, circa € 4,50 – € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL. Bewaar altijd je verzendbewijs, dit is je garantie.

 

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan L’eau Vive geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht maak je gebruik van het retourformulier. Na ontvangst van jouw retourzending zullen we vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten naar de rekening waarmee de aankoop betaald is en mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.