Wij helpen jouw
Betalen
Wij bieden per land verschillende betaalmogelijkheden aan. Alle transacties worden verwerkt via Mollie. Bij een betaling of een retour vind je dit terug onder Mollie Payments inzake L’eau Vive.
Â
IDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het totaalbedrag voor jouw bestelling.
Â
Klarna Betaal Achteraf
Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.
Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen. Dit loopt helemaal via jouw Klarna app.
Bij deze betaalmethode worden er €1,95 transactiekosten (Gateway) in rekening gebracht. Deze kosten worden bij retourneren niet terugbetaald.
Â
Klarna Betaal in 3 delen (Slice it)
‘Betaal in 3 delen’ is een alternatief om in 3 gelijke delen voor je bestelling te betalen. De betalingen zullen iedere 30 dagen automatisch worden afgeschreven van de geregistreerde creditcard of gekoppelde bankrekening tot de bestelling volledig is afbetaald. Dit loopt helemaal via jouw Klarna app.
Bij deze betaalmethode worden er €1,95 transactiekosten (Gateway) in rekening gebracht. Deze kosten worden bij retourneren niet terugbetaald.
Â
Klarna Betaal Nu
Klarna: Betaal nu is een betaalmethode waarbij je kunt kiezen of je via een online bankoverschrijving betaalt, of via een machtiging. Afrekenen is een kwestie van één keer klikken. Zijn er meer gegevens nodig om de transactie af te ronden? Dan vraagt Klarna daar automatisch naar. Dit loopt helemaal via jouw Klarna app.
Â
CreditCard
Wanneer je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Mocht je items retour sturen dan wordt het bedrag hiervan binnen zes weken op je creditcard teruggestort.
Â
PayPal
PayPal is de meest bekende online wallet en maakt het mogelijk om wereldwijde betalingen te ontvangen. Je kan via PayPal betalen met je creditcard, bankrekening of PayPal-saldo. Betaling is ook mogelijk via telefoon of tablet en zonder het invullen van bank- en creditcardgegevens.
Wij hebben nooit inzage in deze gegevens. Wij kunnen alleen zien of een transactie gelukt is of niet.
In onze concept store accepteren wij PIN, Creditcard en contant.
Het is altijd mogelijk dat er iets mis gaat tijdens het betaalproces. Hoe kan je dat zelf controleren of de order geplaatst is of niet.
Â
Bankafschrift
Controleer of het bedrag is afgeschreven via Mollie Payment/L’eau Vive. Bij de omschrijving staat ook een ordernummer die correspondeert met de bestelbevestiging in jouw email.
Â
Heb je wel een bestelbevestiging ontvangen maar er is niks afgeschreven?Â
Dan is de betaling uiteindelijk niet gelukt en dan wordt de order bij ons automatisch geannuleerd.Â
Wil je graag die leuke items bestellen? Plaats dan opnieuw je order.
Waarom is je order geannuleerd
Als de betaling niet door Mollie is ontvangen dan wordt je order automatisch geannuleerd. De reden is omdat de betaling via Klarna was verlopen.
Â
Het bedrag is wel van je rekening geschreven
Klarna heeft het bedrag gereserveerd maar dit staat op werkdagen binnen 24 uur weer op je rekening. Dit is een procedure van Klarna waar wij helaas niets aan kunnen doen.
Â
Wij kunnen hier niets verder in betekenen. We begrijpen dat het vervelend is en willen uiteraard graag dat je die leuke bestelling bij ons kan maken.Â
Mocht je daar meer informatie over het gereserveerde bedrag willen dan kan je uiteraard altijd contact met Klarna opnemen:Â
Klantenservice Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/ Â
Het is helaas niet mogelijk om een order te plaatsen via een betaalverzoek.