Wij helpen jouw
veelgestelde vragen
te beantwoorden

Bestelling

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om een betaalde order nog te wijzigen. Deze is opgenomen in het bestelproces.

Het is dus belangrijk dat je bij het plaatsen van je order deze goed controleert of alles klopt voordat je naar betalen gaat.

Kan ik een artikel apart laten hangen/reserveren

Het is helaas niet mogelijk om items te reserveren. Je kunt online een bestelling maken en kiezen voor afhalen in de webshop

Je ontvangt een mailtje als het item voor je klaarstaat.

Kan ik items in mijn winkelwagentje bewaren?

Dat kan maar hou er rekening mee dat de doorlooptijd vrij snel is en je winkelwagentje reserveert geen items. Het kan dus zijn dat bij het afrekenen item(s) uitverkocht zijn.

Het artikel staat op: uitverkocht - komt het nog binnen?

Dan is het artikel niet meer op voorraad en komt waarschijnlijk ook niet meer binnen. Maar dit verschilt per artikel, we krijgen namelijk dagelijks kleding binnen. Je kunt bij het artikel je mailadres invullen, als het item weer op voorraad komt ontvang je hierover bericht.

Het artikel is ineens weer op voorraad, hoe kan dat?

Er wordt 24/7 in de webshop gewerkt. Het kan dus zijn dat een artikel wat een half uur geleden op uitverkocht stond ineens weer beschikbaar is. Dit kan zijn omdat er een nabestelling is binnengekomen of omdat er een item retour is gekomen. Helaas is het onmogelijk om te zeggen wanneer er wordt aangevuld of dat er items retour komen.