Wij helpen jouw
veelgestelde vragen
te beantwoorden

Account

Ik kan niet meer inloggen met mijn oude account, hoe kan dat?

Had je een account in onze oude webshop dan kan je hiermee niet meer inloggen. Vanwege privacy zijn deze gegevens niet meegenomen. 

 

Mocht je een nieuw account willen dan kun je hier een nieuwe aanmaken (registreren). 

 

Heb je vragen over een eerder geplaatste bestelling (uit je vorige account) dan kunnen wij deze order natuurlijk nog inzien. Wij hebben alleen geen toegang tot accountgegevens.

 

Het nieuwe account biedt meer mogelijkheden en is veel overzichtelijker en stabieler.

Hoe maak ik een account aan?

In onze nieuwe webshop kan je een nieuw account aanmaken, dit is uiteraard niet verplicht. Het account van onze vorige webshop is niet meegenomen. 

 

  • Hiermee doorloop je sneller het betalingsproces;
  • In een overzicht al je favoriete items;
  • Meerdere verzendadressen;
  • Inzage in al je bestellingen en nog veel meer.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik op “wachtwoord vergeten” bij het inlogscherm bij jouw account. Je ontvangt vanuit ons een email waarin je eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.