Wij helpen jouw
veelgestelde vragen
te beantwoorden

Account

Had je een account in onze oude webshop dan kan je hiermee niet meer inloggen. Vanwege privacy zijn deze gegevens niet meegenomen. 

 

Mocht je een nieuw account willen dan kun je hier een nieuwe aanmaken (registreren). 

 

Heb je vragen over een eerder geplaatste bestelling (uit je vorige account) dan kunnen wij deze order natuurlijk nog inzien. Wij hebben alleen geen toegang tot accountgegevens.

 

Het nieuwe account biedt meer mogelijkheden en is veel overzichtelijker en stabieler.

In onze nieuwe webshop kan je een nieuw account aanmaken, dit is uiteraard niet verplicht. Het account van onze vorige webshop is niet meegenomen. 

 

  • Hiermee doorloop je sneller het betalingsproces;
  • In een overzicht al je favoriete items;
  • Meerdere verzendadressen;
  • Inzage in al je bestellingen en nog veel meer.

 

Klik op “wachtwoord vergeten” bij het inlogscherm bij jouw account. Je ontvangt vanuit ons een email waarin je eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

 

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

 

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.